Nieuwe beheerder!
Met veel enthousiasme kunnen wij meedelen dat we een nieuwe beheerder hebben gevonden voor onze sporthal. Vanaf 1 september zal Marco het gezicht en aanspreekpunt van onze sporthal worden. Ria wil graag een stapje terug doen en gaat minder werken.
In de dagelijkse praktijk verandert er weinig. Ria zal Marco inwerken en blijft de komende tijd ook als beheerder werkzaam. Zodat alles rondom de zaalhuur, de faciliteiten en de veiligheid in goede banen wordt geleid.
Marco brengt de nodige ervaring mee en heeft enorm veel zin om aan de slag te gaan.
Loop vanaf september gerust even binnen om persoonlijk kennis te maken!
Wij wensen Marco heel veel succes en plezier in deze nieuwe functie.